Õpikeskkondade kaardistuse tagasiside lasteaiale.

Praktika käigus uurisin õpetajatelt, milliseid veebipõhiseid keskkondi nad töö tegemisel kasutavad ning üheks praktika ülesandeks oli ka anda õpetajatele tagasisidet. Minu suureks üllatuseks tulid õpetajad ise minu käest seda tagasisidet paluma enne, kui ma olin jõudnud seda organiseerima hakata. Minu õnneks oli kavas sel nädalal just üks infominut pedagoogidele ning ma palusin õppealajuhatajat, kas ma võiksin ka veidikeseks sõna võtta. Nii et oma tagasiside andsin lasteaias infominutil ettekandega.

Pooled vastustest olid õpetajatel korduvad ning need keskkonnad olid pea kõigile ka tuttavad (nt Gmail, Google drive, eLasteaed), kuna seda tuleb igapäevaselt oma töö juures kasutada. Lisaks tõin välja pedagoogide poolt vastatud erinevad internetileheküljed, kust ka teised õpetajad saaksid endale ideid leida. Kaardistuse põhjal nägin, milliseid keskkondi õpetajad kasutavad. Seejärel tõin omalt poolt välja mõned põnevad leiud, mida olin avastanud haridustehnoloogilisi aineid läbides. Üheks minu enda suureks avastuseks oli Koolielu.ee. Olin sellest küll varem kuulnud, kuid nüüd kasutan ise seda aktiivselt oma töö juures. Otsustasin ka õpetajatele seda keskkonda põgusalt tutvustada ning jagasin ka nendega 3- min õppevideot, kui kellelgi rohkem huvi. Lisaks tõin välja ka näiteks Pinteresti, mis minu suureks üllatuseks polnudki nii populaarne, kui võiks. Kuna lasteaed kasutab juba hoogsalt Gmaili, Google Drive ning Eliisi keskkonda, siis see ongi hea võimalus omavahel suhelda ning dokumente saata. Erilisi ettepanekuid süsteemide haldamiseks kahjuks teha ei osanud, kuna tundus, et neil süsteem juba väga hästi paigas.

Õpetajad olid väga huvitatud. Mina omalt poolt tutvustasin põgusalt, mida oma praktika käigus olen juurde õppinud (Movie Maker, Audacity, Picadilo) ning kui kellelgi on soovi täpsemalt teada, olen alati valmis aitama.

Lisa kommentaar

